Saturday 10 March 2012

Ospital..

Assalamualaikum...haip,
ari neh,aku tak bapa sihat actually,biasa ar sakit memanjang...GASTRIK..teruk jugak aku sakit dari semalam lagi,mula2 tu,aku tahan dulu,takot2 sakit biasa ja.Ni tak,dah melarat sampai ke kolej daa..sakit tu memang la,tapi aku wat der ja,kang layan kang,bertambah sakit.Petang tadi,kenkawan aku paksa aku g ospital.Diorang cakap da terok,aku mula2 tu takmo ar,malas ar nak hadap muka MA tu..mesti lama.haha,memang diorang paksa aku g ospital,tapi sbab diorang sayang aku.Aku pon sayang sgt2 kat kengakawan aku.Sampai Ospital dalam jam 7.30,punya laa lama aku tunggu,9.30 baru aku dapat masok..memang A rr..stelah diinterview oleh MA yang aku malas nak jumpa,dia suggestkan aku untuk disuntik,apaa lagi mau jrit aku..TAKMO RRR,ati aku cakap,tapi muka aku depan MA tu,steady,kononnya tak takot kener suntik..Dia soh aku masok lam satu bilik,then aku pon disuntik..haha tak sakit ok,cume lenguh2,biasa ar tu.MA tu soh aku rehat2 dulu lam bilik tuu takot aku pengsan la.Huh,psal aku nak rehat da lambat nak balik ostel ni,kuar laa aku pon sampai ubat tak amek..Pas ni,tak aku nak diSUNTIK ag..hehe...BEST derr..

2 comments:

muiz aL said...

Kena suntik pon takut.. Best tau! Lagi-lagi suntik kat montot.. Hihi

http://notadijari.blogspot.com

Nor wahidah Norizan said...

haha...mula2 je lah.....tak sakit pon....